vrijdag 22 februari 2013

DIY: Muts breien

Ze wilde niet de foto maar omdat volgens haar toch nooit iemand naar het blog van A-line kijkt mocht het dan. Vooruit. En het kopje thee dat ik haar bracht hielp ook.
Dit is mijn dochter en zo doet zij haar huiswerk. De verwarming uit. Dat is beter voor het milieu. Muts op. Sjaal om. Ze speelt een spelletje op de computer en ergens op haar bureau onder allerlei spullen zie ik dan toch echt nog een open wiskundeboek liggen.
Ik wilde de foto vanwege de muts, een van mijn projecten. De muts was eerst een gebreide,  rechthoekige lap. Daarna legde ik er een in model geknipte voering van tricot op en stikte het geheel met een elastische steek. En zie hier het resultaat. En wat wil je als moeder nog meer dan een dochter die zo'n muts ook echt wil dragen.

1 opmerking: